יחסי ציבור אמנים

כיום ניתן לראות אמנים רבים אשר לא מצליחים להתקדם ולהתפתח למרות הכישרון הרב שיש להם. חוסר ההתפתחות הזו תלויה בתחרות הרבה השוררת בשוק האומנות ולכן אדם שאין לו יחסי ציבור טובים ונכונים לא יכול להתפתח בשוק זה בצורה טובה ועלול להישאר הרחק מאחור למרות הכישרון הרב שיש לו.

חברת just in time הינה חברה אשר מעניקה שירות של יחסי ציבור איכותיים מאוד, יחסי ציבור לאמנים אשר מחפשים את הדרך לפרוץ החוצה אל העולם ולמכור את היצירות שלהם בכמויות הרבה יותר גדולות, אמנים אשר רוצים שיכירו אותם והאומנות שלהם תשמש אנשים אחרים. אמנים אלו, יכולים למצוא את מה שהם צריכים בחרת just in time.

חברת Just In Time גאה לנהל את יחסי הציבור של אמנים ממגוון הקשת האמנותית. אמן ומפעיל הקריוקי, בן אקריש, העניק לחברה את האפשרות להקים עבורו אתר ולקדם אותו בגוגל, וכמו כן לצלם עבורו סרטונים. כיום, אתרו של בן, www.BenAkrish.co.il, נמצא במקום ה-1 בביטויים "מפעיל קריוקי", "קריוקי לאירועים", עובדה המאפשרת לו לקבל כמות נאה של פניות מדי יום.

מעבר לכך, חברת Just In Time קידמה אתרים רבים בתחום המוסיקה, שהיא אמנות לכל דבר. בין היתר, אתריהם של מכללת BPM, וחנות כלי הנגינה מיוזיק סנטר, מקודמות בגוגל ע"י חברת Just In Time. כיום מדובר בעסקי המוסיקה המקודמים ביותר באינטרנט הישראלי. יוסי חרסונסקי, מבקר המוסיקה המוביל בישראל, פועל בשיתו"פ עם חברת Just In Time

אחד השירותים העיקריים שאנו מספקים, הוא יצירת סרטונים עבור מנוע החיפוש יוטיוב. את הסרטונים אנו מפיקים וגם מקדמים במנועי החיפוש גוגל ויוטיוב. להלן דוגמה לסרטון שצילמנו.  הסרטון הבא נמצא במקום השלישי בגוגל בביטוי "חוגי גיטרה בפתח תקווה".

דילוג לתוכן