יחסי ציבור לעסקים קטנים

כל עסק קטן אשר הוא רק עכשיו הוקם מוכרח להתקשר עם משרד יחסי ציבור לעסקים קטנים אשר יסייע לו לפרסם את עצמו בצורה טובה ולבנות את השם שלו בצורה נכונה בשוק על מנת שהלקוחות יכירו אותו וכך העסק יגדל ויתרחב בכל פעם מחדש.

חברת just in time מעניקה לכם שירות יחסי ציבור לעסקים קטנים אשר כולל מיתוג של העסק, בניית אסטרטגיה שיווקית נכונה, הקמת קמפיין יחסי ציבור איכותי ושיווק העסק בצורה הטובה ביותר. כך, כל עסק קטן יכול לגדול ולהתפתח בצורה הטובה ביותר והנכונה ביותר עבורו, להגדיל את מעגל הלקוחות שלו ולהפוך לעסק גדול ומוכר בשוק המקומי.

עסקים קטנים רבים כבר הפקידו את תחום יחסי הציבור שלהם בידיה הנאמנות של חברת Just In Time. עסקים קטנים רבים, מכל הסוגים, עובדים איתנו בשיתוף פעולה מלא ומאפשרים לנו לקדם את עסקיהם.

בתחום קידום האתרים, ניתן לראות את חנות הפרחים "זרי דפנה". חנות פרחים זו כיום נמצאת במקום הראשון בביטוי התחרותי " פרחים פתח תקווה", ונמצאת במקומות הראשונים בביטוי "זרי כלה". מיקומים אלה במנועי החיפוש, מאפשרים לזרי דפנה לקבל כמות נאה של פניות מלקוחות פוטנציאליים.

מעבר לכך, חברת Just In Time מפיקה ומצלמת סרטוני וידאו לעסקים, אותם היא מקדמת בגוגל וביוטיוב! ראו לדוג' את הסרטון הבא, שצולם עבור פורטל הזכיינות של ישראל:

דילוג לתוכן