אבי גולברג - מיתוג

צרו איתנו קשר - עוד היום!
מיתוג עסקים בגוגל

מיתוג

נתחיל מההתחלה, מה הוא מיתוג ולמה אנחנו מייחסים לו משמעות וחשיבות רבה?

אנחנו מכירים הכי טוב את המוצר שלנו, את האיכויות שלו, את השימושים הטובים ביותר שלו, איך הוא משפר את החיים ומה הוא בשבילנו.

זה חשוב, אבל כמובן שלא מספיק. מאחר ובכדי שהמוצר יצליח במקומות אחרים מלבד המעגלים הקרובים שלנו, אנחנו כבעלי עסק נרצה לתת לכל העולם או לפחות לקהלים נרחבים להבין את אותם דברים או למעשה לעזור להם לקבל קונטקסט רחב יותר של מי אנחנו

אז כשאנחנו רוצים להגיד לעולם מי אנחנו, אנחנו נספר סיפור, הסיפור הזה נקרא מיתוג.

המטרה היא לספר ולצבוע את הסיפור שלנו בצורה שמעבירה מחשבות, ערכים ואופי, עשו ניסוי קטן עם עצמכם, קחו 3 מותגים שאתם אוהבים ומחוברים אליהם, מה הם מעבירים לכם? איך הם גורמים לכם להרגיש?

המסרים האלה מועברים באמצעות סלוגנים, צבע, מוזיקה, אנשים שמשתתפים בפרסומת ועוד.

אז איך עושים את זה? נסו לחשוב על העסק והמוצרים שלכם. מה הם מייצגים? מה תרצו שקהל היעד שלכם יקבל באופן אינטואטיבי כשהוא שומע את שם החברה שלכם? ביטחון? אולי רוגע? אולי התרגשות? המטרה פה היא להגיע הכי עמוק שניתן לתוך העשייה שלכם ולמצוא את השורש לאיך אתם עושים את החיים טובים יותר בעזרת מוצרים שלכם.

האנד גיים מבחינתינו כשאנחנו עוסקים במיתוג הוא ליצור חיבור בין הלקוח והחברה.

אותו קשר נרקם לאורך זמן כך שהמידע הופך נעים ומוכר, בשלב המאוחר יותר הוא הופך לחלק מזהות של הלקוח, לדוגמא אנשים שלובשים רק חברה מסוימת, או משתמשים בסוג מאוד מסוים של משקפי שמש או מכשירי סלולאר, המיתוג הופך להיות חלק מאיתנו.

עבור על אפקטים מרכזיים שנגענו בהם טיפה קודם צבעים מסוימים מוגדרים באופן אשר משפיע עלינו פסיכולוגית להרגיש בצורות שונות, אדום מושך ומשדר סכנה וריגוש, כחול משדר בטחון לדוגמא, השימוש בצבע תמיד מוכוון תחושה.

אופן הכתיבה והדיבור בפרסומות או תכנים שונים גם היא מעבירה מסר, היכולת שלנו להתחבר עולה כשהערכים שמקודמים על ידי החברה עולים בקנה אחד עם אלו שלנו, זה בא לידי ביטוי גם בשירות שאנו מעניקים ללקוח, המיתוג מגיע מתוך כל אינטראקציה עם המוצר והחברה, כך שכל חוליה בדרך עשויה להיות משמעותית ביצירת ההרגשה והחיבור.

לסיכום, אני מקווה שהבנתם את השיעור הראשון, הבסיסי והמסכם שלי לצורך וביצוע מיתוג נכון ואפקטיבי, כל פרט קובע – אל תשכחו

צרו איתנו קשר - עוד היום!

צרו איתנו קשר!

השאירו פרטים ואנו ניצור קשר בהקדם.

Skip to content