אי פעם נכנסתם לאתר, או לפרופיל בסושיאל של אחת מהחברות המצליחות בעולם – כמו לדוגמא, טסלה, וראיתם תמונה שנראית לא איכותית, לא סימטרית, קצת מטושטשת? כנראה שלא. אצלנו מאמינים כי חלק גדול מההצלחה של האתר לעסק, או הפרופיל בסושיאל – כלול בתמונות אותן אנו מציגים. אנו דואגים לצילום תמונות רלוונטיות ואיכותיות עבור העסק שלכם, ובמידת הצורך עריכה ועיצוב של התמונות.
ישנם כמה דברים שאנו שמים עליהם דגש בעת יצירת תוכן וצילום הסרטונים לסושיאל:
יש לדאוג לאורך סרטון קצר ולא ארוך מדי, נע בין ה30-60 שניות, סרטונים ארוכים מאבדים מהערך שלהם מכיוון שלרוב, אף אחד לא יישבו יצפה בסרטון שהוא מעל דקה – במיוחד כשהוא פרסומת.
יש לדאוג לערוך כתוביות בעבור הסרטון, שיהיו בגודל מתאים בסרטון וגם שיהיה אפשר לקרוא אותם בקלות, ולתת לצופה חוויה נוחה וחלקה בעת צפיית הסרטון.
יש למקד את הסרטון בדבר אחד בלבד בעסק, ולא לעבור על כל התחומים בעסק בפרסומת אחת, ברצוננו להעביר מסר פשוט ולא להציף את הקהל ביותר מדי מידע.
יש לדאוג שאין רעשי רקע, ששומעים בבירור את האנשים בסרטון, ושהמיקרופונים בהם משתמשים באיכות גבוהה.